laatste dagen chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu laatste dagen chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

laatste dagen chang mai

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

03 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hey hey,

Mark en Cynthia fijn dat jullie ook even lekker weg zij geweest.
De massage was heerlijk en Sonja nee!!!! geen foto. haha.

Gisteren nog even een beetje rustigaan gedaan en lekker bij het zwembad gelegen.
Hier aardag wat mensen leren kennen deze keer.

's avond dacht ik even nog een beetje cultuur van thailand te gaan proeven en heb ik kickboxlessen genomen.
Het was echt enorm leuk om te doen, maar doe het nooit meer.
Ze zijn echt knettergek hier zeg.
Heb de blaren onder mijn voeten van het draaien op een te stroeve mat, mijn knieen zijn blauw en mijn benen hebben bloeduitstortingen van het schoppen.
Maar heb het wel een keer meegemaakt.

Toen ik terug kwam bij het guesthouse, zaten de australiers van vanmiddag in het restaurant.
Samen met hun wat gegeten en paar biertjes gedronken.
Hun bleken nog wat meer mensen ontmoet te hebben en werd dus een gezellig avondje.

Aangezien ik geen internationaal rijbewijs heb aangevraagd zit motorrijden er niet in, dus bij gebrek aan dat vandaag maar meegedaan aan een scootertoer.
Moest wel even wennen aan dat kleine, lichte ding onder mijn kont, maar was erg leuk om te doen.
Zijn bij een tempel geweest, gegeten aan het meer en verschillende watervallen bezocht.

Vanavond rustig vast tas gaan pakken en morgen naar phuket vliegen.

xxx

  • 03 Maart 2011 - 17:59

    Toon:

    Kickboxen is leuk maar om nu de rest van je leven blauwpieper genoemd te worden.
    Smaken verschillen

  • 03 Maart 2011 - 18:04

    Gerrie:

    Wat ben je toch een mutsje!!! Had je nu echt gedacht dat ze tijdens het kickboxen medelijden hebben met toeristen, vergeet het maar, volgens mij liggen ze daar nu in een deuk van het lachen.
    Dus nu richting Phuket, veel plezier.
    P.S. nog een opmerking van je vader: stuur even een bloemetje naar je tegenstander, waarvan hij denkt dat die nog veel blauwer is als jij bent.

  • 03 Maart 2011 - 21:16

    Diana:

    Ik geloof goed dat ze daar knetter gek zijn, als ze een maal gaan, draaien ze helemaal door volgens mij. So they have kicked your butt?
    En natuurlijk weer mooie waterval foto's. Was het water een beetje warm, of ben je niet wezen zwemmen?
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

backpacken thailand

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2011

weer thuis

16 Maart 2011

Laatste dagen

13 Maart 2011

koh lanta

12 Maart 2011

koh lanta

09 Maart 2011

laatste duikdag
Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 221
Totaal aantal bezoekers 70793

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: