Laatste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu Laatste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

Laatste dagen

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 Maart 2011 | Thailand, Phuket

Hey hey,

Het is me aardig goed gelukt om de laatste paar dagen echt helemaal niks te doe.
Alleen een paar kleine dingetjes als een boot regelen en een laatste overnachting.
Die ik op aanraden van Laura in aloha heb.

Gisteren wel nog even na gaan vragen of er iets is wat ik tegen mijn oren kan doen, aangezien die nog steeds dichtzitten.
Heb hier druppeltjes voor gekregen, nou nog hopen dat het werkt.

Voor de rest heb ik alleen maar op het strand gelegen en op het terras gezeten.

Kwam gisteren nog 3 meiden uit italie tegen, die ik al eerder had ontmoet, dus gezellig de hele dag met hun doorgebracht.

En dan zit het er helaas weer bijna op.

Tot snel
xxx

• 16 Maart 2011 - 08:40

Diana:

Als je zo terug kijkt is de tijd toch snel gegaan! Time flys when you're having fun!
    Ik hoop dat je alles een beetje hebt kunnen doen wat je wilde.
    Ik heb echt genoten van je verhalen en foto's.
    Tot snel!!!
    xxx

• 16 Maart 2011 - 14:51

Chantal:

He Irene,

Leuk dat je weer bijna terug komt! Echter wel jammer dat je avontuur erop zit...
    Net zoals Diana heb ik iedere keer genoten van je updates en foto's! Is leuk om het tijdens je reis allemaal al mee te krijgen, want na de reis wordt toch vaak alles beknopter....

Tot snel!!

liefs Chantal

• 16 Maart 2011 - 19:39

PeTer:

jammer voor jou dat het er al weer (bijna) op zit, maar ja..... aan alles komt een e

ook ik ben geen uitzondering en heb je verhaaltjes gelezen en foto's bekeken. (je roeping gemist of was het een open sollecitatie bij Floortje Dessing??? hahahaha)

tot binnenkort!!! we moeten nog gaan toeren hé.

• 18 Maart 2011 - 08:21

Sonja.:

Hey meis het is inderdaad voorbij gevlogen, maar dat is inderdaad ook altijd achteraf!
    Ik heb ook genoten van je vehalen en foto's maar ik verheug me ook weer om je weer te zien, Nou ik zie je snel, xxx.