eilandhoppen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu eilandhoppen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

eilandhoppen

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

06 Maart 2011 | Thailand, Phuket

Hey allemaal,

Nou om te beginnen, pap nee ik heb min kont niet weer verbrand, deze keer alles ingesmeerd.
Mam heb eerlijk gezegd geen idee wat voor slang het was.
Ingrid ben nog heel veel van plan hier om te beginnen vertrek ik morgenvroeg naar de phiphi eilanden en de rest lees je wel weer, maar geloof niet dat ik portugal nog ga halen.
Moet hierna toch maar weer eens naar huis toe gaan.
En Fred, ja inderdaad het is echt allemaal geweldig.

Vandaag met een eilandtoe meegeweest.
Wederom erg geweldig.
We zijn begonnen met naar het james bond island en khao ping kan te gaan.
Dit eiland is gebruikt voor een james bond film, de ... gun, weet het niet meer precies.

Daarna zij we gaan kanoen bij talu island.
Hier kano je dan in rubberen kano's door mangrove heen en langs veel rotsen en grotten.
Er kwamen openingen naar grotten dat ik niet geloofde dat we er onderdoor konden, maar toch lukte het.

We zijn langs hong island en khao khian gevaren.
Bij de eerste bestaat het hele eiland uit rotsen en de tweede heeft rotsschilderingen.

Tijd voor de lunch op panyee island.
Dit is een echt visserseiland, wat begonnen is met 10 families, maar nu zijn het er al 350.

Na de lunch naar panak island en de ice cream cave gegaan.
Dit was een grot op het eiland waar de boot binnen vaarde en daar was een klein strandje.
Kan het ice cream gedeelte wat je daarna zag eigenlijk nog geeneens uitleggen, erg mooi.

Ook nog even een uurtje gaan zwemmen en relaxen op lawa island.

xxx

• 06 Maart 2011 - 17:13

Dimphie:

hoi irene
    kijk elke dag met verwondering naar je fotos en je reis verslag wat een belefenis vind het fijn dat je zo geniet en alles zo goed beschrijft voor ons hier
    geniet er van en tot de volgende groetjes

• 08 Maart 2011 - 15:17

Diana:

Ik heb bij dat eiland van die 10 gezinnen toch mijn vraagtekens bij. Teminste ik hoop dat het ook uitgegroeid is met mensen van buiten af en niet alleen met die 10 gezinnen :-(
    Het lijkt me ook krap om met zo'n rubberbootje onder de rotsen door te moeten. Geen lekkages gehad?
    xxx