nicosia - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Irene alphen - WaarBenJij.nu nicosia - Reisverslag uit Nicosia, Cyprus van Irene alphen - WaarBenJij.nu

nicosia

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

28 September 2011 | Cyprus, Nicosia

Hey luitjes,

Nog 1 berichtje hier uit Cyprus.
Zijn gisteren naar de hoofdstad nicosia geweest.

Onderweg zijn we eerst even gestopt in limassol.
Hierdoor hebben we mooi zowel het voetbalstadion van limassol en nicosia gezien, hoera!!!

In Nicosia veel gezien, kerk, klooster, gymnasium, museum en waar het voornamelijk om ging we zijn daar de grens over geweest naar het turkse gedeelte.
Dus weer 2 stempels, haha.
Helaas hadden ze daar erg veel leuke dingen, maar je mag niks neps mee over de grens nemen en alles was natuurlijk nep ( levi's voor 7,50 bv).
Wel goed voor de portemonnee, haha.

@ mam weet niet of je ons nog herkend, want zijn idd erg aan het verkleuren, maar buiten dat ben ik weer erg veranderd want ik heb zelf spruitjes gegeten, echt waar!!!

Dikke kus Wilfred en Irene

• 28 September 2011 - 18:48

Gerrie:

moet toch wel een erg leuke vakantie zijn, want je vergeet zelfs om ons iedere dag de ogen uit te steken. Maar spruitjes eten, het wordt steeds gekker. Even tussen twee haakjes, zit jij daar lekker te eten - zelfs dus spruitjes - komt je konijn - die dus graag spruitjes lust - zo ongeveer om van de honger omdat hij geen voer meer had. Je vader vindt dat niet zo erg, want die houdt wel van een konijnenboutje met spruitjes.En die kat van je wordt ook steeds jaloerser, zit je met een boek op de bank, zit hij net zo lang met zijn koppie te wringen tot je dat boek maar weg legt.