monterey, yosemite - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Irene alphen - WaarBenJij.nu monterey, yosemite - Reisverslag uit Bakersfield, Verenigde Staten van Irene alphen - WaarBenJij.nu

monterey, yosemite

Blijf op de hoogte en volg Irene

12 September 2013 | Verenigde Staten, Bakersfield

Hallo,

@pap ja slingerweg gezien.
@diana doe mijn best voor foto's, maar nog geen computer gezien en op telefoon geen usb aansluiting.

We zijn al 2 dagen weg uit San Francisco, maar mijn site werkt niet overal, dus kan niet altijd typen.

Dinsdag zijn we vertrokken naar monterey.
Hier zouden we een walvisvaart van maken.
Helaas kregen we te maken met de Amerikaanse mentaliteit toen we net aan boord waren en mocht ik vertrekken vanwege mijn zwangerschap.
Blijkbaar is er ooit iets gebeurd en mag het van hun niet meer en eigen risico werkt hier natuurlijk niet, balen ( zeker omdat de restsuper Veel gezien heeft).
Gelukkig was het wel een leuk en gezellig dorpje en hebben we ons toch wel vermaakt.

Vervolgens zijn weer Door pebble beach gereden, hier hebben veel rijke mensen en vakantiehuis en een duur golfabbonement.
Na nog een korte stop in carmel zijn we in modesto gaan overnachten.

Gisteren zijn we naar yosemite nationaal park geweest.
Van de band die nu bezig is bijna niks gemerkt, alleen op het uitzichtpunt een beetje rook gezien.
Het park staat nu al 3 maanden droog, dus geen watervallen, maar zelfs dannog kan ik niet beschrijven hoe mooi het hier is.

Nu overnachting gehad in bakersfield en dadelijk vertrekken naar las vegas! !
Xx

• 13 September 2013 - 08:54

Gerrie:

heel jammer dat je niet mee mocht op de walvisvaart, maar ja, als je stiekem 2 verstekelingen mee wilt nemen, loop je de kans dat je van de boot gestuurd wordt. Volgende keer misschien 2 kaartjes meer kopen!!
    Veel plezier in Las Vegas.

• 13 September 2013 - 09:13

Laura:

Ha vakantiegangers!
    Wat hebben jullie al veel gezien......
    Leuk om te lezen dat jullie volop genieten!
    Balen dat de vaart niet door kon gaan......
    Geniet er van!