heel veel rotsen - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Irene alphen - WaarBenJij.nu heel veel rotsen - Reisverslag uit Page, Verenigde Staten van Irene alphen - WaarBenJij.nu

heel veel rotsen

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 September 2013 | Verenigde Staten, Page

Hoi,

@pap, het hotel was super, niks gewonnen, wel in de venetian geweest maar niet in de gondel en bij de piraten show, lichtgevende fonteinen en iets met 2 balletjes geweest.

Gisteren en vandaag hebben we een hele reeks natuurparken bezocht.
Zion nationaal park, de bryce canyon, red canyon, glen canyon en monument valley.
Alle parken zijn echt even prachtig en toch heel anders.
Het is heel moeilijk om uit te leggen hoe mooi en gaaf het er uit ziet.
Dit zijn parken die je echt zelf moet gaan bekijken, maar zal iig een paar foto's toevoegen om een beetje een idee te geven.

Gr

• 16 September 2013 - 09:42

Gerrie:

Leuk meid, al die parken en foto's. Als het goed is, herkende ik Bryce en Zion op een paar foto's. Bryce is toch ook echt wel een hoogtepunt met zijn kleine piekjes, nou ja, klein! Alleen die ene foto met die twee hoofden erop vond ik niet zo in het geheel passen, wist ook niet dat dat een van de hoogtepunten van Amerika was.
    Veel plezier nog bij wat er nu weer komen gaat.

• 16 September 2013 - 10:40

Celine Stevens:

Wat een mooie foto s wat maken jullie veel mee, wil is net hier dus die heeft het ook gezien. Hij zei schrijf maar dat ik van daag een snipperdag heb, ook vond hij de foto s mooi. Ik wilde het ander verslag laten zien maar dat lukte niet , ik denk dat dat komt omdat er verslag 1 boven staat dan komt iedere keer het laatste verslag tevoorschijn. Vele groeten van schoonvader en vader en Henk en celine xxx

• 16 September 2013 - 15:19

Diana:

Wat een geweldige foto's. Echt mooi om te zien. Dat western stadje was echt grappig, kon zo in een film gebruikt worden!
    Veel plezier jullie en uitkijken op de hoge bergen (niet naar beneden kukelen)
    Met smart wacht ik weer af op het volgende verslag.
    xx