nog meer avontuur in chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu nog meer avontuur in chang mai - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

nog meer avontuur in chang mai

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hey hey

Hey Koviljka, marianne en marco leuk dat jullie ook mee lezen.
Denk Marianne dat deze reis inderdaad beter bij me past, maar niet om de landen, maar meer het backpacken en alle vrijheid.
Moet niks en kan alles nu.

Hey laura dacht dat jij alleen een hotel voor phuket had gezecht toch?? of vergis ik me.
Daar ben ik in ieder geval nog niet.
Zit nu in een guesthouse en dat is in ieder geval erg gezellig.
Trouwens in welk plaatsje was aloha ook al weer?

Heb gisteren na mijn drukke jungledagen een dagje rustig aan gedaan.
Overdag wat nieuwe excursies gepland en wat gezwommen.
's avonds kon ik mijn werk dan toch niet meer helemaal los laten en ben ik thaise kooklessen gaan volgen.
Erg leuk en vooral ook lekkerrrrrr.

Vandaag vond ik het toch weer tijd voor wat avontuur op te zoeken en ben ik gaan wildwater raften.
Dit was echt geweldig om te doen, maar het was niet echt het beste seizoen ervoor.
Het water is nu redelijk laag.
Nog wel lekkere stroomversnellingen gehad, maar 1 leveltje minder wild.

Vanavond is er een sunday market en die schijnt geweldig te zijn, dadelijk dus maar even gaan kijken.

Tot snel weer.
xxx

  • 27 Februari 2011 - 11:12

    Willem En Marian:

    Irene
    Leuk om te lezen waar je nu bent en wat je doet. Thailand is inderdaad een heel ander land met andere cultuur.
    We blijven je volgen en zijnj benieuwd naar je avonturen.
    Pas goed op jezelf.
    Groeten

  • 27 Februari 2011 - 11:14

    Toon:

    Ik hoop dat het beter smaakt dan dat het er uitziet

  • 27 Februari 2011 - 13:51

    Diana:

    Leuk man kook lessen. En lukt het ook al een beetje?
    Doe je ook foto's maken van de market? Ben wel benieuwd hoe het eruit ziet daar. Veel plazier!!
    xxx

  • 27 Februari 2011 - 15:16

    Laura:

    Hey meid

    Ik had jou voor vertrek een hotel in Chiang mai doorgestuurd BMP Resort ofwel Backpackers Meeting Point. Daar heb ik toen enkele nachten doorgebracht. Hotel Aloha ligt in Phuket. Wij zijn naar het meest toeristische plekkie gegaan. Weet niet meer hoe het heet?

    Have Fun!

  • 28 Februari 2011 - 11:35

    Joyce:

    He meis, jij komt dadelijk kei stoer terug zeg, tussen haaien zwemmen, wildwaterraften, toe maar (niet dat je vantevoren niet stoer was hoor haha...) Ben blij dat alles goed verloopt daar en tja, die vrijheid , daar ben je wel van he!Heb nog niks gehoord van mn neef dus kan je daarbij niet helpen helaas maar nog veel plezier!Dikke kus van tony, mij, de kids en bruce natuurlijk

  • 01 Maart 2011 - 19:22

    PeTer:

    WANNEER BEGIN JE JOU EIGEN RESTAURANT?????? (of kroeg)
    ik kom wel proeven of die kooklessen succes hebben gehad.
    groeten PeTer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

backpacken thailand

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2011

weer thuis

16 Maart 2011

Laatste dagen

13 Maart 2011

koh lanta

12 Maart 2011

koh lanta

09 Maart 2011

laatste duikdag
Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 70824

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: