chang rai en chiang kong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu chang rai en chiang kong - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

chang rai en chiang kong

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

28 Februari 2011 | Thailand, Bangkok

Hey hey,

Gezellig hoe langer ik weg ben hoe meer mensen reageren op mijn verhalen, leuk.

Hey laura, die bmp ben ik niet nee en dat aloha in phuket was wist ik nog wel, maar heb de plaats al gevonden, was patong.

Vanmorgen heel vroeg vertrokken richting chiang rai.
Na anderhalf uur rijden eerst gestopt bij een hot water spring.

Na weer anderhalf uur gereden te hebben kwamen we bij de witte tempel.
Deze was echt enorm mooi en heel anders dan alle andere tempels.

Vanaf hier zijn we doorgereden naar de gouden driehoek, het drielandenpunt van Thailand, Laos en Birma.
Op zich stelt dit niet zoveel voor, maar wel leuk een boot kunnen nemen naar laos om hier even een beetje rond te kunnen kijken.

Na deze boottocht was het eindelijk tijd voor een welverdiende lunch.

Na de lunch nog even gestopt bij de grensovergang van Birma, want 1 iemand in de bus had hier een visum voor geregeld, dus die mocht even op en neer over de grens.

Hierna eindelijk naar de karens toegeweest.
Dit is een stam, ook wel giraffe dames genoemd, die hun nekken vol met ringen hebben zitten.

Daarna weer terug naar chiang mai.

xx

• 28 Februari 2011 - 17:30

Diana:

Mooie foto's heb je weer!
    Ook leuk om de Karens stam te zien. Ik ken het alleen van National Geographic. Dus ook wel stoer om foto's van jou te kunnen zien.
    xxx

• 28 Februari 2011 - 17:42

Josephine:

Hoi Irene,

En weer leuk om te lezen wat je nu weer allemaal beleefd heb!! Echt fantastisch!! En natuurlijk ook weer hele mooie foto's! Volgens mij heb je beter weer dan wij hier in Nederland! Hier is het maar koud en nat!
    Nog een fijne tijd daar en geniet ervan!

groetjes Josehine

• 28 Februari 2011 - 18:19

Toon:

Is de witte Tempel van ivoor? Hij ziet er wel erg mooi uit.
    kun je hem niet mee brengen om hier in de tuin te zetten, zou het wel goed doen in de buurt.

• 01 Maart 2011 - 19:27

PeTer:

kijk maar uit dat ze jou niet "ringen".
    maar ja... daar geld hoe meer ringen hoe meer rijkdom. toch?