eerste duikdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu eerste duikdag - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

eerste duikdag

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

08 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal,

Vandaag dan begonnen met mijn duikcursus.
Na een ochtend van veel films, theorie, oefenen met materialen en schema's invullen zijn we het water ingegaan om de basisskills te oefenen.

Na het oefenen hebben we een duikje van ongeveer 20 min gemaakt.
Tot een metertje of 5.

Morgen gaan we dan met de eerste echte duiken beginnen.

Dadelijk met een mijn mede cursisten een hapje gaan eten en dan ( denk ik ) op tijd naar bed.

xxx

• 08 Maart 2011 - 14:47

Chantal:

He Irene,

Door de drukte en carnaval (wat jij dan toch weer moet missen!!!!) vandaag even bijgelezen wat je allemaal gedaan hebt.
    Mooie foto's weer voor in je album! Besefte me wel dat je reis bijna (echt) ten einde is? Of ga er nog wat achteraan plakken?

Geniet van de duikcursus, tof hoor!!!

Liefs chantal

• 08 Maart 2011 - 15:22

Diana:

Dat wordt spannend allemaal!
    Heel veel plezier en geniet er van, want voor je het weet is het achter de rug. En dan moet je hier in Nederland duiken waar niks te beleven of te zien is.
    xxx

• 08 Maart 2011 - 18:46

Francie:

op advies van je ouders toch maar eens jouw reisverslagen aan het bekijken. Volgens mij bevalt het je zo goed dat ik er rekening mee moet gaan houden dat Pascal totdat zijn huis opgeleverd wordt in de Bizetstraat moet blijven bivakkeren.
    Veel plezier nog de komende dagen !