duikdag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu duikdag 2 - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

duikdag 2

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

09 Maart 2011 | Thailand, Bangkok

Hey allemaal,

Heb het inderdaad echt super naar mijn zin, maar kom volgende week toch echt naar huis toe hoor.

Vandaag zijn we dan de eerste 2 echte duiken gaan maken.
Het was echt geweldig.
Super veel gezien.
Enorm veel en mooi rif, nemo, bannerfish, lionfish, zeesterren, zeeegels en niet te vergeten een enorme haai.
Heb mijn boek nu niet bij de hand, maar geloof dat deze een luipaardhaai heet.
We zijn ook een zwarterifhaai tegengekomen, maar die heb ik zelf niet gezien.
Natuurlijk nog veel meer soorten vis tegengekomen, echt geweldig.
We zijn tot zo'n 13 meter gedoken vandaag.

Het enige nadeel is dat mijn oren toch eht niet tegen het drukverschil kunnen, dus heb nu al 2 dagen enorme oorpijn.
Ben daar bovenop ook nog eens stront verkouden geworden, wat het alleen maar moeilijker gemaakt om het drukverschil op te vangen, maar toch mag dat ook morgen de pret niet bederven.
Morgen gaan we 1 duik maken van 18 meter.
Spannend.

Groetjes Irene

Ps denk dat ik geen foto's van het duiken online kan zetten, want officieel mogen wij er geen maken.
Ander had ik van hun een goede camara geleend, waarvan ze alles op cd zouden zetten.
Nu kan ik alleen mijn wegwerpcamara meenemen en dan kan ik afhankelijk van welke instructeurs er zijn die wel gebruiken en dan zijn ze later in ned te zien.

  • 09 Maart 2011 - 11:39

    Diana:

    Nou echt gaaf dat je dat allemaal zo mee maakt! Ik ben benieuwd naar de foto's als je die nog kan maken.
    xxx

  • 09 Maart 2011 - 11:58

    Sonja.:

    Heey gaaf he, duiken!!!
    Nou je hebt er een hoop gezien en haaien was je al gewend he :-) .
    Kijk maar uit als je zo'n last van je oren hebt!
    Niet dieper gaan dan dat het goed voelt of dat je je oren kan klaren!
    Maar verder geniet er van tis prachtig daar beneeeeee!!!
    x.


  • 09 Maart 2011 - 16:48

    Laura:

    Hey meid

    Wat gaaf zeg het halen van een duikbrevet! Geniet nog van de laatste week en kan niet wachten om je weer te zien!

    Tot snel!

  • 09 Maart 2011 - 19:20

    PeTer:

    hey Irene, je zult het vast al wel weten, maak denk er wel aan dat je 30 tot 72 uur moet "acclimatiseren" na het duiken alvorens je het vleigtuig instapt. (ivm de perslucht/zuurstof in je bloed)
    maar geniet er voorlopig nog maar even van!!!!!
    groeten PeTer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

backpacken thailand

Recente Reisverslagen:

18 Maart 2011

weer thuis

16 Maart 2011

Laatste dagen

13 Maart 2011

koh lanta

12 Maart 2011

koh lanta

09 Maart 2011

laatste duikdag
Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 291
Totaal aantal bezoekers 70831

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: