saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu saigon - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu

saigon

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Oktober 2012 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Hoi allemaal,

Tegen alle verwachtingen in was de lange trejnreis voorbij, voordat we het door hadden en zelfs redelijk goed geslapen.

Eenmaal aangekomen in ho chi minh (saigon) vonden we het erg rustig, maar later op de dag nam de drukte toe.

S morgens meteen begonnen aan een citytoer.
Omdat hier alles veel groter is deze keer toch maar georganiseerd gedaan.
eerst zijn we naar het paleis van de hereniging geweest.
Vanaf daar zijn we naar china town, de notre dame, het postkantoor en naar een werkplaats waar ze met de hand schilderijen etc maken geweest.
Na de lunch zijn we nog naar het warmuseum gewest.
Deze is wel echt zeer indrukwekkend.

S avonds zijn we naar het hardrock cafe geweest om ons tlegoed te doe aan een hele dikke vette hamburger.