laatste verslagje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu laatste verslagje - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

laatste verslagje

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 November 2012 | Thailand, Phuket

Hey allemaal,

Ook alben ik ondertussen weer thuis, wil toch het laatste verslag nog even plaatsen.

Nadat we in Bangkok 's morgens lekker gezwommen hadden, wlden we 'smiddags nog even naar het siam sqaure gaan m he hardrock cafe.
We lopen ons guesthouse uit, komen we Bram en Winnie ineens tegen.
Na 3 uur gezellig bijbuurten zijn we dan richting hardrockcafe vertrokken en daarna richting Phuket.

In Phuket aangekomen werden we door Peer van het vliegveld opgehaald.
Aangekomen in zijn hotel zin we lekker aan de singha's en jaja bitterballen gegaan.

Hier in Phuket hebben we het vooral rustigaan gedaan.
We hebben een strandwandeling gemaakt, wat geshopt en een paar keer gezwommen op het dak van een nachtclub.
Dit zwembad had een glazen bodem en dan keek je de club in, zag er erg gaaf uit.

Eindelijk is het dan donderdag geworden.
deze dag is heel speciaal, want zonder dat iemand er vanaf wist gaan we vandaag trouwen hier in Thailand.
Peer en zijn staf heeft alles voor ons geregeld.
We hebben een mooie ceremonie en receptie gehad.
Daarna zijn we op 3 locaties foto's gaan maken en een hapje gaan eten in een mooi restaurant, direct aan zee.
Toen we terug kwamen was de kamer heel mooi gemaakt.
Al met al een geweldige dag!!!

gr mr and miss Van

• 16 November 2012 - 09:56

Marian:

Gefeliciteerd, getrouwd , wat leuk ! Wij wensen jullie een heel gelukkige toekomst samen.
    Er is dus heel wat gebeurd sinds we in midden Amerika rond reisden.
    Groeten, Willem en Marian