van siem reap naar bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu van siem reap naar bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Irene alphen - WaarBenJij.nu

van siem reap naar bangkok

Blijf op de hoogte en volg Irene

05 November 2012 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Vandaag was weer een zeer interessant dagje, zo een die je alleen hier mee kunt maken.

Vanmorgen zijn we vertrokken uit siem reap.
We gingen met een taxi naar poipet om daar de grens naar thailand over te gaan.
Onderweg stopte de chauffeur ineens met de boodschap toilet, toilet.
Wij kijken maar zagen echt niks.
Bleek uiteindelijk dat hij moest poepen en daar in het rijstveld ging zitten.

Weer onderweg stopte hij weer.
Deze keer met de boodschap sorry, sorry no more gas.
Daar stonden we daan langs de weg zonder gas.
Gelukkig kwam er een andere taxi, die ons meegesleept heeft tot de eerst volgende pomp.

Nadat we poipet binnen gereden waren sloeg ook elke keer als hij moest remmen zijn wagen af, maar gelukkig waren we er nu bijna.
Toen we uitstapte durfde hij ook nog om fooi te vragen, natuurlijk schoten wij (en onze medepassagiers) in de lach en hebben we dit ook niet gegeven.

Na alle formaliteiten geregeld te hebben konden we in thailand met de minivan verder.
Na totaal 7,5 uur rijden zijn we dan aangekomen op khao san road en hebben we een straatje terug een guesthouse met een zwembad op het dak.
Daar kunnen we morgen nog even gebruik van maken en dan vliegen we 's avonds naar phuket.

xx

• 05 November 2012 - 11:39

Mark & Susan:

Haha schitterend he... Zo'n dingen maak je alleen daar mee...
    Herkenbaar....
    Have fun in Phuket.

xxx Mark en Suus

• 05 November 2012 - 18:35

Josephine:

Hoi Irene,

Je maakt echt weer heel wat mee. Ik ben jaloers.
    Geniet ervan!!
    En ook weer in Phuket. Zelf ben ik er nooit geweest, maar heb wel gehoord dat het daar erg mooi moet zijn.
    Heel veel plezier daar!!

Groetjes Josephine

• 06 November 2012 - 05:39

Peter Dollekens:

Yesssssssss.... Irene en de Wilynater on the way to Phuket!
    Gaat zeker gezellig worden de komende dagen!

• 06 November 2012 - 05:39

Peter Dollekens:

Yesssssssss.... Irene en de Wilynater on the way to Phuket!
    Gaat zeker gezellig worden de komende dagen!

• 07 November 2012 - 19:03

Gerrie:

Wij willen jullie allebei heel veel plezier wensen met de speciale strandexcursie die Peter voor morgen voor jullie georganiseerd heeft. We zijn eigenlijk best wel jaloers. Maar let op: kijk wel heel goed om je heen.
    Toon en Gerrie

• 11 November 2012 - 17:39

Daan:

Hebben jullie die man geen geld gegeven? Volgens mij kon die het goed gebruiken, om z'n taxi te maken.
    Verders alles goed daar? Ook al een beetje bruin geworden?