sapa - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu sapa - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu

sapa

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 Oktober 2012 | Vietnam, Hanoi

Hey allemaal,

Nou eindelijk een internetcafe gevonden hoor.
Gisteravond zijn we met de nachttrein vertrokken naar sapa.
Wel apart om een keer mee te maken, zaten al bijna in de foute trein, konden niet zien dat er nog treinen achter stonden, haha.
Douchen zit er niet in en naar de wc ging ook alleen maar als de trein reed, maar al met al toch redelijk goed geslapen.
We kwamen vanmorgen rond 6 uur aan in lao cai en zijn vanaf daar met de bus verder gegaan.
Echt een geweldig uitzicht onderweg en sorry pap en mam, maar jullie hebben hier echt iets gemist, zou ook echt iets voor jullie zijn.
Vandaag heel de dag lekker rustig sapa ontdekt en wat rondgewandeld.
Af en toe een drankje natuurlijk, het is tenslotte vakantie.
Er is een groot meer, een voetbalstadion (= dus een boerenknollenveld met twee roestende goals ), veel leuke zaakjes, een markt, catcat bevolking en nog veel meer uitzicht.
Echt geweldig hier.
Vanavond nog even een lekkere massage nemen en dan gaan we morgen een grote hiketocht van ongeveer 17 km maken langs oa verschillende bevolkingsgroepen en dan 's avonds toch weer die nachttrein in terug naar hanoi.

Gr Wilfred & Irene

• 16 Oktober 2012 - 18:47

Gerrie:

Knap hoor!!! dat jullie in Sapa aangekomen zijn als je al meteen de verkeerde trein wilt nemen. Dat we daar iets gemist hebben, dat hebben we al veel vaker gehoord maar je vader bedankt je voor het nogmaals
    inwrijven. We wensen jullie veel plezier met de trektocht en voorzichtig met de blaren.
    Groetjes .

• 17 Oktober 2012 - 01:34

Irene Van Alphen:

Voor papa, graag gedaan.
    Hoop alleen dat de hike doo kan gaan.
    Ik word net wakker en het is noodweer, maar positief bekijken, we vertrekken pas over 3 1/2 uur, dus nu hopen dat die regen verdwijnt.