laatste dag belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Irene alphen - WaarBenJij.nu laatste dag belize - Reisverslag uit Caye Caulker, Belize van Irene alphen - WaarBenJij.nu

laatste dag belize

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

08 Februari 2011 | Belize, Caye Caulker

Hey allemaal,

Zal wel nog even vertellen dat deze verpleegsterhaaien mensen niet aanvallen, zolang wij hun niet aanvallen, teminste dat hebben ze me daar wijsgemaakt.

Dacht vandaag ik zal eens dit kleine eilandje rondlopen, alleen waar ik dacht dat ongeveer de andere kant van het eiland was, was ik nog geeneens op de helft.
Deze kant van het eiland is echt een caribisch gebied, maar de andere kant is echt weer mangrove een wereld van verschil dus.
De wandeling heeft uiteindelijk tovh nog een uur of 3 geduurd.

,s middags alleen nog wat souvenierwinkeltjes afgeweest en lekker helemaal niks gedaan.
Ja ook ik wil weleens een rustmomentje, haha.

Morgen ga ik weer terug naar guatamala.
Eerst naar Tikal, schat dat ze daar geen internet hebben, dus zal waarschijnlijk moeten wachten tot ik in antiqua ben.

Tot snel weer

  • 09 Februari 2011 - 12:18

    Laura:

    Onwijs stoer!!!! Wat knap dat je tussen de haaien bent gedoken! Lag je daar wel een beetje op je gemak of had je toch wel de rillingen?

    Het ziet er daar echt prachtig uit zeg! Jij zult Nederland wel helemaal niet missen. Geniet er maar lekker van!

    Jij bent dus een waren paparazi! En foto's met jouw foon en jouw toestel zal wel een gedoe zijn. Wel super dat we nu al kunnen zien en lezen wat je daar allemaal mee maakt!

  • 10 Februari 2011 - 00:10

    Diana:

    De foto's zien er weer lekker tropisch uit, daar zou ik ook wel willen liggen!
    En ook jij verdiend zeker vakantie! Al dat rond trekken en avonturen beleven, daar moet je wel een keer vrij van nemen hahaha.
    Ik ben benieuwd wat je volgende avontuur wordt.
    xxx

  • 28 Februari 2011 - 15:49

    Marian Vd Wiel:

    LEUK OM TE VOLGEN WAAR JE NU BENT, MAAR OOK LEUK OM TE ZIEN WAT WE SAMEN BELEEFD HEBBEN IN MIDDEN AMERIKA, JE HEBT HET BETER BIJGEHOUDEN DAN IK
    VEEL PLEZIER VERDER IN THAILAND, GROETEN WILLEM EN MARIAN

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 308
Totaal aantal bezoekers 70661

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: