laatste dagen hier - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu laatste dagen hier - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu

laatste dagen hier

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

15 Februari 2011 | Guatemala, Guatemala-stad

Hey allemaal,

Laatste dag met nog spierpijn in mijn benen van de hike, maar mountainbikes gehuurd en een grote fietstocht gaan maken.
De bedoeling was een lichte tocht van een paar uur, maar dat is toch niet helemaal gelukt.
Er zaten een aantal stevige klimmen in.

Weer heel wat dorpjes in de omgeving gezien en naar een macadeniaplantage geweest.
Buiten dat je hiet noten en andere lekkere dingen hebt, maken ze er ook olie van.
Dus als verassing nog een gezichtsmassage gehad.
Als laatste toch ook de vulkaan waar we hee zouden zijn gegaan toch nog een beetje actief gezien.
Het was geen lava, maar wel nog rookuitstoten.

's avonds zijn we met z'n allen nog een hapje gaan eten en toen werd toch echt klaarmaken voor de terugreis.
Na een tussenstop van 5 uur in houston aan laatste vlucht begonnen.
Dit vliegtuig was lekker leeg, dus had ik mooi 2 stoelen.
Had mezelf heerlijk met een paar kussens ingenesteld en in ieder geval een beetje kunnen slapen.

Dacht bij aankomst op schiphol dat ik heel makkelijk een vluch naar thailand zou kunnen boeken, maar dat viel toch nog wel tegen.
Uiteindelijk el gelukt, dus donderdag vlieg ik weer naar azie.
Tot die tijd logeer ik bij mijn broer en schoonzus in Zoetermeer, ook gezellig.

Tot over een paar dagen vabuit Thailand.
xx

  • 15 Februari 2011 - 07:54

    Chantal:

    He Irene,
    Ik dacht dat je vanuit je reis wel direct door zou gaan, maar je bent even geland in Nederland! Goed om te lezen dat je veilig aangekomen bent, succes met je volgende reis! Hoe lang ga je?

    groet!

  • 15 Februari 2011 - 14:16

    Josephine:

    Hoi Irene,
    Leuk om te lezen dat je het erg leuk hebt gehad. En dat je goed bent aangekomen in Nederland! Hoe lang ga je nu naar Thailand? Ben benieuwd hoe het daar is... Ik wens je in ieder geval heel veel plezier en een hele goede reis. Ben benieuwd naar je verhalen

    Groetjes Josephine

  • 16 Februari 2011 - 12:20

    Laura:

    Hey meid,

    Het eerste avontuur zit erop! Leuk dat je nu vrij snel het vliegtuig op kan naar Thailand. Dat zal wel weer een compleet andere wereld zijn. Het is daar inderdaad geval prachtig, dus ik weet zeker dat je zal genieten.

    Bon Voyage en geniet van de daagjes in Nederland!

    Liefs Laura

  • 16 Februari 2011 - 14:05

    Diana:

    Wow Irene is in Nederland!! En? Zal wel weer ff wennen zijn, dat koude weer.
    Maar wel super dat je door naar Thailand gaat. Weet je ook al voor hoelang? Weer een maand? En ga je dan ook weer met een groepsreis?
    Ik ben benieuwd!!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 351
Totaal aantal bezoekers 70820

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: