antiqua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu antiqua - Reisverslag uit Guatemala-stad, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu

antiqua

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

11 Februari 2011 | Guatemala, Guatemala-stad

Hey allemaal,

De binnenlandse vlucht gisteren was erg grappig.
Het was een vliegtuigje voor 33 pers maar, bij aankomst guatamala-city reed hij meteen de hangar in en je bagage werd op straat gezet.
We hebben ons kapot gelachen.

Guatamal-city is trouwens gigantisch groot, had ik hier niet verwacht.

Antiqua is een hele mooie oude stad, met nog veel oude gebouwen etc.

Vandaag zijn we een wandeling door de omgeving en alle kleine dorpjes gaan maken.
Erg mooi allemaal.

Ik zou eigenlijk vanavond naar een zeer actieve vulkaan gaan, maar hij blijkt echt maar heel af en toe iets te doen, dus ga ik maar niet.

Nog even voor de vragen, als het goed is ga ik naar Thailand hierna.

xx

  • 11 Februari 2011 - 23:15

    Diana:

    Ja, als je 1 vulkaan gezien hebt, heb je ze allemaal gezien. Of niet? Je hebt er ondertussen al zo veel gezien!
    Ik ben benieuwd of Tailand door gaat, ik hoop het voor je. Weer mooie foto's om naar te kijken!
    xxx

  • 13 Februari 2011 - 10:22

    PeTer:

    maak je er dan wel AVONTUUR 2 van??? hahahaha
    veel plezier nog!!!!

  • 13 Februari 2011 - 10:45

    Klein Mopje:

    Een vrouw gaat op vakantie naar Cuba en ontmoet daar een gespierde Cubaanse macho.
    Ze begint te flirten en dansen en uiteindelijk belanden ze aan t eind van de avond in bed waarbij ze elkaar, tijdens stomende seks, alle hoeken van het bed laten zien.
    Na de daad, vraagt de vrouw de Cubaan naar zijn naam.
    "Die vertel ik je liever niet" zegt hij. "Telkens als ik dat vertel lacht iedereen".
    Zo verstrijken dus 15 vakantie dagen: Ze dansen, drinken daiquiris, mojitos en vrijen op volle snelheid.
    Aan de vooravond van de terugkeer, dringt de vrouw erop aan dat de man zijn naam vertelt en tenslotte overtuigt ze hem.

    "Mijn naam is Sneeuw" zegt de Cubaan.
    Als de vrouw dat hoort , knikt ze zowat dubbel van het lachen.
    "Zie je wel" zegt hij. "Ik vertelde je dat iedereen moet lachen om mijn naam. Jij bent net zo".
    "Nee, sorry. Ik lach niet om je naam. Ik dacht alleen aan het gezicht van mijn vrienden wanneer ik hen vertel dat ik gedurende 15 dagen in Cuba, elke dag 20 centimeter sneeuw heb gehad'.
    gr. IKKE

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 350
Totaal aantal bezoekers 70825

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: