van belize naar tikal - Reisverslag uit Tikal, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu van belize naar tikal - Reisverslag uit Tikal, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu

van belize naar tikal

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

09 Februari 2011 | Guatemala, Tikal

Hey hey,

Nou in guatamala hebben ze dus zelfs in de jungle nog internet.

Vanmorgen met de watertaxi teruggevaren van caye caulker naar belize city.
Hier vandaan naar de grens van guatamala gereden.
Een paar uur later stond ik al weer ik Tikal.

Hier heb je een jungle met wederom een hoop maya,s.
Vanavond wilde ik van de zonsondergang gaan genieten vanaf een maya.
Ben de maya beklommen en zat ver boven alle bomen.
Moet eerlijk zeggen dat ik deze keer met mijn hoogtevrees echt met tranen in mijn ogen boven aan kwam, maar ik heb het gehaald.
De zonsondergang bleek aan de andere kant plaats te vinden, dus die heb ik niet gezien, maar het was wel echt de moeite waard.
Ik ver boven alle bomen met uitzicht op meer maya,s die erbovenuit staken.
Echt prachtig.
Voor me slingerde de apen weer door de bomen.
Eenmaal beneden rende er ook nog een vos voorbij.

Gr

  • 10 Februari 2011 - 10:01

    Thuisfront:

    He zus,

    weet je al wanneer we je weer van schiphol kunnen ophalen? Over een paar dagen, of met Sint Juttemis?

  • 11 Februari 2011 - 10:45

    Diana:

    Knap hoor dat je toch door gaat met klimmen, zo hoog!
    Als je maar goed uitkijkt daar.
    xxx

  • 13 Februari 2011 - 10:16

    PeTer:

    noem mij maar dom of zo, maar is een maya ook nog iets anders dan een volkje zoals de inca´s en/of de azteken? of noemen ze de bergen daar een maya?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 371
Totaal aantal bezoekers 70830

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: