tikal - Reisverslag uit Tikal, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu tikal - Reisverslag uit Tikal, Guatemala van Irene alphen - WaarBenJij.nu

tikal

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

10 Februari 2011 | Guatemala, Tikal

Hey hey,

Vandaag was erg mooi.
Heel de ochtend door de jungle van tikal gelopen en alle oude piramides, tempels en paleizen van de maya,s bekeken.
Dit is echt het mooiste maya gebied waar ik geweest ben.
Heb de jaguars hier wel kunnen ruiken, maar helaas niet gezien.

Dadelijk rijden we naar flores om vandaar een binnenlandse vlucht naar guatamala stad te nemen.
Van daar rijden we dan door naar antiqua, waar ik de laatste dagen van centraal amerika tegemoet ga.

xx Irene

• 10 Februari 2011 - 19:33

Fred:

En wat is de planning na de vier dagen die nog resten?? Het lijkt me fantastisch wat je allemaal hebt gezien. Zou het wel na willen doen. Maar ja,????. We horen van je. Met Ine is overigens alles goed. Geen negatieve berichten. Groetjes.

• 11 Februari 2011 - 07:09

Val:

Oeeee het zit er bijna op! Het klinkt in ieder geval allemaal geweldig! Super dat je gegaan bent =D Tot snellllll xxxx

• 11 Februari 2011 - 10:50

Diana:

Heb je toch nog wel mooie foto's kunnen maken daar? Ondanks dat je geen jaguars gezien hebt.
    Maar gaat je planning door dat je naar indonesie wilde, of kom je eerst naar huis?

xxxx

• 11 Februari 2011 - 23:18