nog een dagje hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu nog een dagje hue - Reisverslag uit Hué, Vietnam van Irene alphen - WaarBenJij.nu

nog een dagje hue

Blijf op de hoogte en volg Irene

22 Oktober 2012 | Vietnam, Hué

Xin chaoi,

Het meer van gisteren heet het meer van het vredige hart.
En fred we hebben het idd erg naar onze zin en laten ons niet kisten door een paar miljoen druppeltjes regen.

Vandaag nog een dagje genoten in hue.
Vanmorgen naar de thien mupagode en weeshuis mam non phao lo (voor mentaal gehandicapten) gelopen.
Dit was een wandeling van ongeveer 5 uur, maar zeker de moeite waard.

S middags met een taxi naar de keizerlijke graven geweest.

Morgen vertrekken we met een minibusje via danang nar hoi an.
Deze gaat dan over de wolkenpas.
In hoi an willen we naast de stad ontdekken ook even wat uurtjes strand mee gaan pikken en dus wat uit te gaan rusten.

Er volgen nog fotos, maar tot nu toe meeste via ereader gedaan en dan kan ik ze er niet opzetten en gisteren via en laptop, maar die hield er na 3 fotos mee op.

Tot snel,
Wilfred een irene

• 22 Oktober 2012 - 23:27

Gerrie:

Ik dacht dat jullie met de trein naar Hoi An zouden gaan, maar met een minibusje lijkt me ook heel erg leuk. Kan me trouwens ook wel voorstellen dat je na de dertien uur trein naar Hue toe wel even genoeg van de trein hebt. Als jullie naar de stad gaan, moeten jullie zeker het oude stuk bezoeken en de Japanse brug. Je kunt in Hoi An ook erg leuk fietsen, zowel naar het strand als tussen de rijstvelden waar je dan vaak buffelwagens tegenkomt. Is het jullie trouwens opgevallen dat je regelmatig in de velden mooie graftombes ziet?
    Veel plezier in Hoi An.
    Gerrie

• 22 Oktober 2012 - 23:31

Mark & Suus:

Hee willy en irene,

Klinkt mooi allemaal... lijkt me ook wel een keer de moeite waard om daarheen te gaan.
    Have functie nog daar en ben benieuwd naar jullie volgende verhaal...

Groetjes,
    Suus & mark

• 22 Oktober 2012 - 23:32

Mark & Suus:

Grrr auto correct op mijn telefoon.
    Het is natuurlijk fun ipv functie