dag 1 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag 1 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag 1

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

16 Januari 2011 | Costa Rica, Fortuna

Hey allemaal,

Na een zeer vermoeiende heenreis, vanmorgen weer om 6 uur mijn bedje uit.
Ging vandaag naarde vulkaan poas toe.
Deze komt boven de wolken uit en als je ´s morgens gaat heb je hier minder last van.
Na een rit naar 2700 meter de hoogte in, zou je de krater in moeten kijken en een meer van borrelend groene vulkaanvloeistoffen moeten kunnen zien.
Helaas was het te bewolkt boven de vulkaan en kon ik niets zien, maar na een wandeling rondom de vulkaan toch nog maar een keer gaan kijken.
Dit werd beloont, want voor een sec of 30 trok de wolk weg en was alles goed te zien.
de vulkaan was ook flink rook uit aan het sputteren.
Geweldig om toch even gezien te hebben.

Daarna de bus ingestapt om te vertrekken naar fortuna.
Alles ziet er erg mooi uit daar en onderweg ook nog een luiaard tegengekomen met een baby.

Even voor de zekerheid, ik kan hier in midden-amerika mijn telefoon niet gebruiken, dus mochten er mensen zijn die smsen, dit zie ik pas over een aantal weken, dus kan niet reageren.

Tot snel weer.
xxx

• 17 Januari 2011 - 07:25

Ilze:

Joehoewwww... veilig aangekomen.
    Geniet ervan meis!!!!
    En uhhhhh... kan je de temeratuur niet van deze site af halen?? Dat kan ik echt niet aanzien haha.
    xx

• 17 Januari 2011 - 08:13

Jos En Hennie:

Nou gelukkig toch nog de vulkaan gezien en hopelijk heb je er een foto van kunnen maken zo te lezen vind je het tot zover al geweldig have fun ben benieuwd naar de foto's groetjes jos en hennei xx

• 17 Januari 2011 - 12:52

E. Van Hoek:

Ga effe lekker "poedelen" in "Baldi Hotsprings"! Heerlijk!

• 17 Januari 2011 - 14:34

Sonja:

Heey , fijn dat je op bestemming bent,
    Dag 1 is dus al mooi beloond met mooie plaatjes!!!
    Super, ik ben erg benieuwd naar de foto's , waarschijnlijk zal je nog wel als een blok in slaap gevallen zijn!
    see ya, x.

• 17 Januari 2011 - 20:03

Diana:

Om 6 uur je bed uit???!!! Je hebt vakantie, man!!
    Maar dat zal wel moeten om met de bus mee te kunnen, denk ik. Maar toch, 6 uur? Het blijft vroeg. Ik moest er vandaag ook om 6 uur uit. Cursus in Den Haag.
    Maar wel mooi dat je toch nog iets van de vulkaan hebt kunnen zien. En foto's?
    Groetjes!!

• 17 Januari 2011 - 20:04

Laura:

Ha meis!

Je duikt meteen het avontuur in zo te lezen! Heerlijk zeg 29 graden, mmmmm!
    Hoe is de groep?

• 17 Januari 2011 - 22:40

Valerie:

Klinkt allemaal super meid!
    Geniet ervan! En je auto leeft nog hoor:P haha! Dikke kus