dag 2 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag 2 - Reisverslag uit Fortuna, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag 2

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

17 Januari 2011 | Costa Rica, Fortuna

Hey allemaal,

Voor de afwisseling weer om 6 uur mijn bed uit vandaag.
Vandaag had ik een ritje voor de boeg naar cano negro.
Hier ging ik met de boot de rivier op, op zoek naar de flora en fauna van costa rica.
Dit was zeker de moeite waard.
Zag er allemaal erg mooi uit en veel dieren gezien.
Onderweg er naar toe al leguanen gezien en daar op de rivier veel vogels, verschillende soorten apen, luiaarden, gekko´s en kaaimannen.

Heb net geprobeerd wat foto´s hiervan op de site te zetten, maar krijg het vanaf hier niet voor elkaar.
Zal het op een andere locatie nog eens proberen.

Dadelijk lekker naar baldi toe.
Dit zijn warmwaterbronnen bij de vulkaan de arenal.
Vond het wel even tijd om te gaan relaxen.

Over die vulkaan gesproken, vanmorgen was hij heel mooi te zien, maar had helaas mijn fototoestel net bij de hand, dus hoop morgenvroeg een herkansing te krijgen, want nu hangen er wolken voor.

xxx Irene

  • 18 Januari 2011 - 04:54

    Fred:

    Hoi Irene, het is leuk om 's-morgens voor het werk jouw verhaal te lezen. Het lijkt me er fantastisch. Hoop dat je het lukt foto's te plaatsen. Groetjes.

  • 18 Januari 2011 - 14:59

    Josephine:

    Hey Irene,

    Leuk om te horen dat je het naar je zin hebt... Dat is wel wat anders dan hier in Nederland... Hier is het momenteel niet zo'n best weer :( regen en ze voorspellen ook weer kou... Dan heb jij het toch beter bekeken ;)

    Nog een fijne dag en ik lees de rest van de verslagen wel

    groetjes

    Josephine

  • 18 Januari 2011 - 21:10

    Diana:

    Ik lees dat je al veel soorten dieren hebt gezien daar, maar hoe zijn de mannen? Al iets tegen gekomen of is het 2x niks?
    Zijn de rest van de mensen wel aardig?
    Het zal best wel zwaar zijn elke dag om 6 uur eruit en dan de hele dag bezig zijn. Je hebt dan zeker relax tijd nodig.
    xxx

  • 18 Januari 2011 - 23:21

    Jaap:

    Hee Irene
    goed aangekomen zie ik.
    Veel plezier en tot over een paar maanden. Gr. Jaap

  • 19 Januari 2011 - 12:34

    Sonja.:

    Wauw, ben erg benieuwd naar de foto's , te gek!
    x.

  • 19 Januari 2011 - 20:12

    Chantal :

    He Irene,

    Wat goed om te lezen dat je het naar je zin hebt! (weet niet of ik die wekker om 6.00 uur zo leuk zou vinden ;-))
    Ben heeeeeeel benieuwd naar de foto's, het klinkt zo mooi!

    Ik ga het zaterdag maar met de sauna doen bij gebrek aan warm water bronnen.

    Liefs,
    Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 218
Totaal aantal bezoekers 70850

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: