dag 9 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag 9 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag 9

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

24 Januari 2011 | Nicaragua, Granada

Vanmorgen weer gewekt door de brulapen.

Daarna terug naar de ferry om me naar het vaste land terug te brengen.

Meteen doorgereden naar granada. 1 van de grootste steden hier.
Hier even wat rondgelopen en toen in de patio van dit mooie hotel lekker gezwommen.
Dit hotel is opgericht en word nog gerund door nederlanders.
De opbrengsten worden besteed om te zorgen dat kinderen hier naar school gaan.

Vanavond hebben we hier salsales, dus ik zal eens kijken hoe goed mijn reisgenoten hierin zijn.

xx Irene

  • 25 Januari 2011 - 12:12

    Yvonne:

    Nou meid zo te lezen verveel je je niet...Super mooie ervaring als ik het zo zie en lees!!!

    Je reisgenoten heb je zeker een poepie laten ruiken met die soepele heupen van je hihi...
    Nog veel plezier en ik blijf je volgen!!

    Dikke x en veel liefs

  • 25 Januari 2011 - 13:05

    Paul En Louise:

    Hoi Irene,

    sinds zaterdag zijn wij op de hoogte van de schitterende reis die je nu aan het maken bent. We gaan je de komende weken "in de gaten" houden.

    Heel veel plezier en groetjes uit het zoveel minder spectaculaire Nijmegen.

  • 25 Januari 2011 - 15:39

    Josephine:

    Hey Irene

    Zo te lezen heb je het er wel naar je zin... Het lijkt me echt leuk om ook zoiets mee te kunnen maken maar misschien komt dat nog wel... Ik blijf je verslagen met bewondering lezen...

    Groetjes uit het kille, koude kikkerlandje ;)

    Josephine

  • 25 Januari 2011 - 18:07

    Sabine:

    Heeee ireentje! Ik ben steeds vergeten om te lezen, heb nu alles in 1 x maar even gelezen! Hartstikke leuk allemaal, ben je een beetje over de spanning heen ? Jawel he, zo te lezen geniet je er erg goed van! Echt hartstikke vet! En mooie foto's ook. Heb je een beetje leuke reisgenootjes? Zijn jullie met een groep ofzo waar je van plaats naar plaats mee reist of ga je steeds met andere mensen ? Nou volgens mij komt dat helemaal goed! En wat is je volgende bestemming? Of blijf je hier tot het eind? en heb je toevallig al besloten of je nog langer blijft als een maand ?! haha.. ben benieuwd! Nou geniet er nog lekker van meid, en ik ga je vanaf nu proberen te volgen ( als ik het niet vergeet.. hihihih) Heeeeeeeeeeeeel veel plezier! En pas op voor die gekke dieren daar allemaal ! haha.. dikke x sabine

  • 25 Januari 2011 - 18:09

    Sabine:

    Ooh heerlijk trouwens dat weer daar, ben heel erg jaloers. hier word het alsmaar kouder weer. pfffffffffffff... EN ik moet nu gaan sporten waar ik echt geen zin in heb. dus ben maar blij dat je lekker daar zit ! haha Xxxx

  • 25 Januari 2011 - 18:39

    Gerrie:

    hoi meiske,
    leuk weer eens wat van je te horen,of in dit geval te lezen, want we misten je dagelijkse update wel.
    Fijn dat je het daar nog steeds zo leuk hebt, en dat je je heupen weer eens kunt laten draaien.

  • 25 Januari 2011 - 22:47

    Diana:

    Laat ze maar eens een poepie ruiken met jouw salsa!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 70820

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: