dag 10 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag 10 - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag 10

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

25 Januari 2011 | Nicaragua, Granada

Hey hey,

Gisteravond toch nog best kunnen lachen met die salsales.
Hier in deze landen groeien ze er mee op, maar heb toch veel indruk gemaakt bij de mannen uit nicaragua.
Eentje vroeg me zelfs om les, haha.

Aangezien dat ik tot nu toe erg veel gewandeld heb, had ik bedacht om vandaag maar eens een mountainbike te huren en en stadje granada eens per fiets te ontdekken.
Dit was zeker de moeite waard.
Met een fiets kom je toch verder en ook daar veel mooie dingen gezien.
Scholen, een oud vervallen ziekenhuis, graven voor de rijke, veel beelden, een soort haventje voor de kleine bootjes, een hele oude locomotief, teveel om op te noemen eigenlijk.

Vanmiddag lekker bij een mexicaans restaurant gaan eten en nog een beetje door het stadje gelopen.
Daarna nog lekker aan het zwembad gelegen.

Vanavond maar in het restaurant eten, is voor het goede doel, want de opbrengst helpt de kinderen van hier dan weer bij het volgen van een opleiding.
Daarna klaar gaan maken voor het vertrek van morgenvroeg.
Op naar leon.

xx Irene

• 25 Januari 2011 - 22:54

Diana:

Wat een mooie foto's weer! Is dat jouw huisje met dat zwembad ervoor? Of zit je nog steeds met die brulapen opgescheept? haha
    Ze werken daar wel veel met goede doelen, of niet?
    Maar heb je al een leuke man op het oog? Of meer oog voor de flora en fauna op dit moment?

• 26 Januari 2011 - 06:53

Valerie:

Klinkt allemaal geweldig irenee! Ik moet daar dus ook nog een keer heen haha! Geniet ervan he! De tijd vliegt voorbij!! xxxx

• 26 Januari 2011 - 12:35

Laura:

Hey meid

Fijn om te lezen dat je enorm aan het genieten bent!
    Je hebt dus behoorlijk wat indruk gemaakt met die losse heupen van je! De foto's zijn echt te gek!

Liefs