dag11 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag11 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag11

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

26 Januari 2011 | Nicaragua, León

Hey allemaal,

Vandaag weer op tijd vertrokken om naar leon te gaan.

Onderweg eerst gestopt bij een lokale markt.
Dit was erg leuk om te zien, maar wel een enorme rommel en stinkzooi.
Al het rauwe vlees licht in de zon en de varkenskoppen staan op tafel etc.

Vanaf daar doorgereden naar een natuurreservaat, met ( hoe kan het ook anders ) vulkanen.
Via een uitkijkpunt kon je heel mooi de krater inkijken.
Een stukje verder ben ik onder begeleiding van een gids de lavagrotten ingegaan.
Dit was erg mooi en erg donker en natuurlijk vlogen er honderden vleermuizen om je oren.

Vanaf daar doorgereden naar leon.
Onderweg kwam ik er achter dat luis enrique, de zanger van het beste salsanummer ever uit nicaragua komt.
Dit is voor jullie waarschijnlijk niet interessant, maar voor mij betekend het dat ik dadelijk ga proberen een cdtje te scoren.

Groetjes
Irene

  • 27 Januari 2011 - 09:09

    Chantal:

    He irene,

    Toen ik verhaal las dacht ik, je zult die vulkanen wel onderhand beu zijn, tot ik die foto zag! Wow wat een mooie foto!!!! Laat staan dat je het life hebt gezien!!!!!
    Begin nu ook echt jaloers te worden op je reis!

    liefs Chantal

  • 27 Januari 2011 - 09:09

    Chantal:

    He irene,

    Toen ik verhaal las dacht ik, je zult die vulkanen wel onderhand beu zijn, tot ik die foto zag! Wow wat een mooie foto!!!! Laat staan dat je het life hebt gezien!!!!!
    Begin nu ook echt jaloers te worden op je reis!

    liefs Chantal

  • 27 Januari 2011 - 10:32

    Wilfred:

    Dacht dat Luis Enrique een voetballer was ;o)...foto's zien er erg strak uit !
    have fun vrouwke !

    groetjes
    willie
    xx

  • 27 Januari 2011 - 20:45

    Diana:

    Geen foto's van de stink markt?
    Maar wel een hele mooie foto van de grot (uitgang)!
    Vond je het niet eng met al die vleermuizen die om je hoofd vlogen?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 70827

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: