dag11 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag11 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag11

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

26 Januari 2011 | Nicaragua, León

Hey allemaal,

Vandaag weer op tijd vertrokken om naar leon te gaan.

Onderweg eerst gestopt bij een lokale markt.
Dit was erg leuk om te zien, maar wel een enorme rommel en stinkzooi.
Al het rauwe vlees licht in de zon en de varkenskoppen staan op tafel etc.

Vanaf daar doorgereden naar een natuurreservaat, met ( hoe kan het ook anders ) vulkanen.
Via een uitkijkpunt kon je heel mooi de krater inkijken.
Een stukje verder ben ik onder begeleiding van een gids de lavagrotten ingegaan.
Dit was erg mooi en erg donker en natuurlijk vlogen er honderden vleermuizen om je oren.

Vanaf daar doorgereden naar leon.
Onderweg kwam ik er achter dat luis enrique, de zanger van het beste salsanummer ever uit nicaragua komt.
Dit is voor jullie waarschijnlijk niet interessant, maar voor mij betekend het dat ik dadelijk ga proberen een cdtje te scoren.

Groetjes
Irene

• 27 Januari 2011 - 09:09

Chantal:

He irene,

Toen ik verhaal las dacht ik, je zult die vulkanen wel onderhand beu zijn, tot ik die foto zag! Wow wat een mooie foto!!!! Laat staan dat je het life hebt gezien!!!!!
    Begin nu ook echt jaloers te worden op je reis!

liefs Chantal

• 27 Januari 2011 - 09:09

Chantal:

He irene,

Begin nu ook echt jaloers te worden op je reis!

liefs Chantal

• 27 Januari 2011 - 10:32

Wilfred:

Dacht dat Luis Enrique een voetballer was ;o)...foto's zien er erg strak uit !
    have fun vrouwke !

groetjes
    willie
    xx

• 27 Januari 2011 - 20:45

Diana:

Geen foto's van de stink markt?
    Maar wel een hele mooie foto van de grot (uitgang)!
    Vond je het niet eng met al die vleermuizen die om je hoofd vlogen?