dag12 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag12 - Reisverslag uit León, Nicaragua van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag12

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

27 Januari 2011 | Nicaragua, León

Hey hey,

vandaag was weer een vroeg dagje, om 6 uur ging de wekker al weer.

Vandaag een boottocht gemaakt van la peñitas naar casa las peñas langs mangrove bos met weer veel vogels, leguanen, en krabbetjes.
Bij een stop tussendoor ook nog kleine schildpadjes gezien.
Veel van het bos is verwoest door een orkaan, maar het is stukje bij beetje weer aan het herstellen.

Na deze boottocht ben ik een stukje verder op het strand van de pacific ocean neer geploft en heb ik daar lekker de hele middag gebadderd.

Maar Chantal ik kan wel zeggen dat je op een gegeven moment echt wel even genoeg hebt van die vulkanen hoor, het is prachtig, maar heb er ook een paar overgeslagen om eens iets anders te doen.
En Diana heb van die markt wel een foto, maar niet met mijn telefoon gemaakt, dus kan ik hier nu niet opzetten en die vleermuizen zijn banger voor mij dan ik voor hun.
En wilfred, klopt je hebt ook een voetballer die zo heet, maar is niet dezelfde man.

xx Irene

• 28 Januari 2011 - 06:57

Josephine:

Hey Irene,

Weer een mooi verslag met mooie foto's! Ik zie en lees dat je het heel erg naar je zin hebt!! Nog een fijne reis verder.

Groetjes uit het koude NL.

Josephine

• 28 Januari 2011 - 10:56

Diana:

Wat leuk om al die kleine beestjes te zien.
    Was het water een beetje warm? Allicht warmer dan hier! Hier was het weer aan het vriezen! Van mij mag de zomer weer beginnen.
    xxx

• 28 Januari 2011 - 11:43

Yvonne:

Hey meid!!

Fijn dat het allemaal zo leuk hebt en zoveel mooie dingen te zien krijgt... volgens mij heb je niet eens tijd om ons te missen...das alleen maar goed!!

Wat gaat de tijd toch snel je bent gewoon al bijna 2 weken weg...het vliegt gewoon voorbij!!

Geniet van je verdere avontuur!!

Liefs Yvonne

P.S Ben eigenlijk wel benieuwd hoe de mannen daar zijn hihi

• 28 Januari 2011 - 11:46

Laura:

Hey meid

Wat heerlijk! Lekker met je billen in het zand! chillen op het strand! Mmmmm dat zou ik ook wel willen! Geniet ervan!

Liefs

• 29 Januari 2011 - 21:42

IKKE:

HEEEE.... eindelijk ´n foto van ´t meisje zelf (TOCH!?! of heb ik even niet goed opgelet)