honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irene alphen - WaarBenJij.nu honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irene alphen - WaarBenJij.nu

honduras

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

02 Februari 2011 | Honduras, Copán

Hey hey,

Vandaag was de langste reisdag die ik gehad heb.
Vanmorgen eerst voor 6 uur opgestaan om te genieten van de zonsopgang.
Daarna heel de dag onderweg geweest naar Honduras.
Kan dus nog niet zoveel vertellen over hier.

Ga vanavond met de chauffeur even salsadansen.

Even nog trouwens el salvador was heel gevaarlijk, maar dat is weer voorbij hoor.
Er komen nog een aantal foto's aan maar dat gaat niet via deze computer.

Zit eraan te denken om vanaf amerika door te vliegen naar thailand, dus als iemand daar nog leuke bestemmingen weet zijn die welkom.

xx Irene

  • 03 Februari 2011 - 10:25

    Sonja.:

    ha ha even door vliegen naar Thailand,,,VET!

    What happend @ El Salvador?

    Nou veel plezier vanavond met de chauffeur!
    xxx.

  • 03 Februari 2011 - 11:02

    Laura:

    Hey meid!

    Super tof Thailand! Ik ben hier geweest en kan je vertellen is echt een super mooi land. In Bangkok kan je alle vluchten / hotels ed regelen. Ik vond zelf Phuket echt heerlijk om te relaxen. Je kan dan ook met de speedboor naar de Phiphi eilanden dat is echt paradijs. Wij hebben een binnenlandse vlucht geboekt vanuit Bangkok naar Phuket.
    Verder ben ik met de trein naar Chiang Mai en Chiang Rai gegaan, het binnenland in. Dit was ook super. Hier is meer het authentieke Thailand te bezichtigen. Hier kan je trekkingtochten maken door de jungle. Echt helemaal super!

    Ik ben benieuwd!

  • 03 Februari 2011 - 17:01

    Gerrie:

    salsadansen met de chauffeur???

  • 04 Februari 2011 - 22:43

    Diana:

    De zus van mijn oma heeft in Thailand gewoond dus ik zal eens naar mijn opa en oma mailen welke plaatsen het mooiste zijn. Dan moet je maar kijken wat je er mee doet.
    Ik ben benieuwd naar de foto's die je weer hebt gemaakt!
    Groetjes!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 232
Totaal aantal bezoekers 70804

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: