honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irene alphen - WaarBenJij.nu honduras - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irene alphen - WaarBenJij.nu

honduras

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

03 Februari 2011 | Honduras, Copán

Hallo allemaal,

Gisteravond heerlijk kunnen salsadansen.
De chauffeur danste wel echt een andere stijl, dus dat was wel moeilijk, maar er was ook nog een dansleraar en nog een russische jongen met wie ik wel goed kon dansen.

Vandaag nog een dag in copan doorgebracht.
Hier staan nog veel resten van de oude maya's.
Dit is echt erg mooi om te zien.

Dadelijk nog een keer een rondje door het dorpje maken, voor de foto's en de winkeltjes en dan vertrek ik morgen alweer neer guatamala.

Gr irene

• 03 Februari 2011 - 21:06

Sonja:

hey veel plezier dan zo dadelijk!
    Bij ons is het bijna bed tijd :-) .
    Fijn dat je toch nog lekker wat hebt kunnen dansen,
    xxx.

• 03 Februari 2011 - 21:39

Fred:

Hoi Irene, goed te lezen dat je het heel erg naar je zin hebt. Snap niet dat je al dat reizen volhoudt. Groetjes, ook van Ine

• 04 Februari 2011 - 07:52

Yvonne Michielse:

Ziet er allemaal goed uit Irene! Lekker salsadansen, yes I'm jalous..
    Geniet er nog maar lekker van, vooral dat mooi weer. Groetjes vanuit Hollandia!
    Yvonne

• 04 Februari 2011 - 15:47

Gerrie:

leuk dat telefoontje gisterenavond, was me dat even een verrassing. Je vader vroeg net of dat salsadansen andere stijl betekent dat hij er niets van bakte?Je zegt immers altijd dat je vader ook zo zijn eigen stijl heeft.

• 04 Februari 2011 - 22:38

Diana:

De oude Maya's, das echt mooi om te zien allemaal. Heb je weer foto's gemaakt?
    En dat salsadansen van jou komt goed van pas!
    xxx