dag 5 - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu dag 5 - Reisverslag uit Monte Verde, Costa Rica van Irene alphen - WaarBenJij.nu

dag 5

Door: avontuur1

Blijf op de hoogte en volg Irene

20 Januari 2011 | Costa Rica, Monte Verde

Hallo,

Zal eens even proberen wat vragen te beantwoorden.
Het is hier inderdaad geweldig en ben volop aan het genieten.
Het eten is goed te doen, vooral veel bruine bonen.
De laatste 2 dagen is het weer erg goed, de eerste dagen nog redelijk wat bewolking, maar dat is nu voorbij.
Ben niet verbrand nee, maar begin wel al een lekker bruin gezicht en armen te krijgen.
Heb inderdaad nog een inenting gehad voordat ik vertrok, maar hoefde er maar 1, want de rest had ik nog.
Ben vandaag begonnen met mijn malariapillen en ben nog niet aan het hallicuneren, dus ook die vallen nog mee.

Vandaag toch maar geprobeerd een beetje uit te slapen en mijn wekker om 8 uur gezet.
Helaas vond mijn lijf het om half 7 toch weer genoeg, dus ben ik maar mijn was gaan doen.
Na een lekker ontbijt in het zonnetje met een busje vertrokken naar reserva santa elena.
Hier kun je een wandeling van ongeveer 2 uur maken door de jungle waar 8 hangbruggen hangen.
De hoogste 2 hiervan komen boven bijna alle bomen uit, dus erg hoog.
Er was me verteld dat de kans om hier dieren tegen te komen erg klein was, maar toch nog een groep brulapen ontdekt.

Vanmiddag heb ik effe een relax middag gehouden en lekker bij mijn huisje zitten te lezen.

Vanavond ga ik een nachtwandeling maken op zoek naar de nachtdieren.
1 van de dieren die je dan vaak tegenkomt zijn tarantula´s, dus ik ga weer mijn grenzen opzoeken met die vieze spinnen.

Oja daan een achuchu ( of zoiets ) lijkt een beetje op een cavia op lange poten, weet ook niet hoe ik het anders uit moet leggen.

xx

  • 20 Januari 2011 - 22:20

    Sonja.:

    Als je zo door gaat met die bruine bonen!!! :-) ,
    zie je dadelijk helemaal geen beest hi hi.
    Of wat mest kevers :-@ .
    Nou mocht je zo'n cavia spotten dan maak maar vlug een foto ben nu wel erg benieuwd!
    Have fun, xxx.


  • 20 Januari 2011 - 22:21

    Sonja.:

    o en nice pictures!
    x.

  • 20 Januari 2011 - 22:32

    Ingrid:

    Hey! Leuk je verhalen te lezen lieverd! Fijn dat het zo mooi is daar! en die bruggen, wow! Ik heb ook hoogtevress, dus vind je errug stoer!!!! xxx

  • 20 Januari 2011 - 23:06

    Diana:

    Lekker bruine bonen :P
    Mooie foto's heb je gemaakt op de brug. Wel heel erg hoog! Waren de bruggen nog gekeurd afgelopen jaar? Heb je ook foto's als je in de jungle bent?
    Veel plezier met de nachtwandeling en met de spinnetjes!
    xxx

  • 21 Januari 2011 - 08:48

    Ilze:

    Haha... leuk om te lezen meis!! Zo te horen geniet je volop en ben je nog een dare-devil ook!!!
    En uhhhh, die cavia wil ik nou ook wel eens zien. ;-)
    Tsjusssssssssss
    xx

  • 21 Januari 2011 - 10:27

    Jos En Hennie:

    leuk en fijn dat je het zo naar je zin hebt ook wij willen graag een foto zien van die grote cavia en van je huisje :0) geniet van elke dag en heel veel plezier op je volgend avontuur ow en succes met de spinnen ......xx jos en hennie

  • 21 Januari 2011 - 10:28

    Laura:

    Hey meis

    Wat ben jij goed bezig!!!! Je hebt al enorm wat grenzen verlegd. De foto's zijn echt super! Geniet ervan en een fijne wandeling vanavond!

    Liefs
    Laura

  • 21 Januari 2011 - 11:09

    Joyce:

    Hey meis, cavia's op lange poten?haha..........en brulapen?dus je mist ons toch niet zo, hebt altijd die apen nog haha..........klinkt weer geweldig meis, foto's zijn ook indrukwekkend...kus

  • 21 Januari 2011 - 19:33

    PeTer:

    die achuchu ( of zoiets ) van jou, is volgens mij gewoon familie van de Capibara..!!!
    groeten en geniet ervan.
    (dan doen wij dat wel met de carnaval)
    PeTer

  • 21 Januari 2011 - 19:37

    PeTer:

    oh ja!
    heb je foto's gezien enne.....
    JALOERS

  • 21 Januari 2011 - 21:18

    Krulleke:

    Leuk om je verhaaltjes te lezen, wel voorzichtig zijn he bij al die enge beestjes! haha

    have fun en take care

    xx

  • 21 Januari 2011 - 21:49

    Chantal:

    Dat gaat goed met het hoogtevrees! Erover lopen is 1, maar dan nog stil gaan staan om foto's ervan te maken! Ik heb geen hoogtevrees, maar zo'n brug zou denk ik bij mij geen vertrouwen opwekken.....
    Maak je ook mooie foto's van de spinnen zometeen?
    Heb je overigens ook een beetje een leuke groep?

    Liefs Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Irene

laatste reis voor de bevalling, nog even genieten met mijn skatje en dan klaar voor de twins.

Actief sinds 27 Dec. 2010
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 70809

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 23 September 2013

amerika

13 Oktober 2012 - 10 November 2012

backpacken vietnam en cambodja

11 November 2011 - 14 November 2011

Berlijn

20 September 2011 - 01 Oktober 2011

lekker luieren

17 Februari 2011 - 19 Maart 2011

backpacken thailand

15 Januari 2011 - 14 Februari 2011

Een verre reis met Sawadee

Landen bezocht: